Η Λεβάντε πήρε διπλό από χρυσάφι μέσα στo «Μπαλαΐδος» επικρατώντας με 3-2 απέναντι στη Θέλτα και έβαλε γερές βάσεις για την παραμονή της στην κατηγορία. Την ίδια ώρα, η Μπέτις νίκησε στην έδρα της με 2-1 την Έλτσε και επέστρεψε στο Champions League 21 χρόνια μετά.
Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης
