Η Λεβάντε πήρε διπλό από χρυσάφι μέσα στo «Μπαλαΐδος» επικρατώντας με 3-2 απέναντι στη Θέλτα και έβαλε γερές βάσεις για την παραμονή της στην κατηγορία. Την ίδια ώρα, η Μπέτις νίκησε στην έδρα της  με 2-1 την Έλτσε και επέστρεψε στο Champions League 21 χρόνια μετά.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης