Η Ντουμπάι BC ανακοίνωσε την επιστροφή της στα ΗΑΕ έπειτα από απουσία 2 μηνών, εξαιτίας της εμπόλεμης κατάστασης στη Μέση ανατολή, που ανάγκασε την ομάδα να εγκατασταθεί προσωρινά στη Βοσνία για λόγους ασφαλείας.
Μετά από 66 ημέρες παρουσίας στο Σαράγιεβο της Βοσνίας για λόγους ασφαλείας, η Ντουμπάι BC επιστρέφει στη φυσική της έδρα για να αγωνιστεί για τα ημιτελικά της ABA League, όπως ανακοίνωσε νωρίτερα στην επίσημη σελίδα της.
Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr
