Η Ρόμα ανακοίνωσε την απόκτηση δύο ποδοσφαιρστών την ίδια μέρα, με τους «τζαλορόσι» να ενεργοποιούν την οψιόν αγοράς στα συμβόλαια των Μάριο Ερμόσο και Ντόνιεν Μάλεν, που θα παραμείνουν κάτοικοι της «αιώνιας πόλης», για τα επόμενα χρόνια.

Η Ρόμα ξεκίνησε ήδη τη στελέχωση του ρόστερ της επόμενης σεζόν, με την ανακοίνωση δύο ποδοσφαιριστών που αγωνίστηκαν αμφότεροι ως δανεικοί στους «Λύκους» τη φετινή σεζόν, αφήνοντας εξαιρετικές εντυπώσεις.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης