Τα αυξανόμενα έξοδα ταξιδιού και διαμονής, η γαλλική πολιτική αναταραχή και οι ανησυχίες για την ασφάλεια αποθαρρύνουν πολλούς λάτρεις του αθλητισμού και επισκέπτες από το να παρακολουθήσουν τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού αυτό το καλοκαίρι.

Οι πόλεις που κερδίζουν μια πολυπόθητη ευκαιρία να φιλοξενήσουν τη μεγαλύτερη αθλητική διοργάνωση του κόσμου συχνά το κάνουν με βάση τις προσδοκίες ότι θα προσελκύσουν πλήθη επισκεπτών για να επιδείξουν τον εαυτό τους και να τονώσουν την οικονομία τους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αλλά το Παρίσι έχει μια χούφτα παραγόντων που έρχονται σε αντίθεση με αυτό με αποτέλεσμα να μειωθούν οι κρατήσεις.

Οι κρατήσεις πτήσεων προς τη γαλλική πρωτεύουσα – δείκτης τουριστικής δραστηριότητας – αναμένεται να αυξηθούν κατά 10% σε ετήσια βάση από τις 6 Ιουνίου και μετά, σύμφωνα με την εταιρεία δεδομένων έκδοσης αεροπορικών εισιτηρίων ForwardKeys.

Αυτό έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την αύξηση κατά 115% στις αφίξεις τουριστών για τους Αγώνες του Ρίο το 2016. Ακόμη και οι Αγώνες του Τόκιο, που διεξήχθησαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19, σημείωσαν αύξηση 20%, είπε η ForwardKeys.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στοιχεία από την εταιρεία συμβούλων MKG με έδρα το Παρίσι δείχνουν ότι οι κρατήσεις ξενοδοχείων έχουν μειωθεί από πέρυσι για τις εβδομάδες πριν από τους Ολυμπιακούς Αγώνες, μαζί με μείωση εσόδων κατά 25% για μεγάλο μέρος του Ιουνίου.

Τα δεδομένα μαζί με συνεντεύξεις από ταξιδιωτικούς πράκτορες, λάτρεις των σπορ και πωλητές εισιτηρίων δείχνουν ότι οι υψηλές τιμές και οι ανησυχίες για την ασφάλεια κάνουν ακόμη και τους πιο ένθερμους οπαδούς των Ολυμπιακών Αγώνων να διστάζουν να παρευρεθούν.

«Αυτή τη στιγμή, είναι οι χαμηλότερες κρατήσεις που έχουμε δει τα τελευταία 25 χρόνια για σχεδόν οποιοδήποτε αθλητικό γεγονός», είπε στο Reuters ο Άλαν Μπάτσαντ, ένας αθλητικός ταξιδιωτικός πράκτορας με έδρα στις Ηνωμένες Πολιτείες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα ευρήματα υπογραμμίζουν τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι μεγάλες πόλεις για τη φιλοξενία διεθνών αθλητικών εκδηλώσεων – καθώς επειδή είναι ήδη πολυσύχναστες και ακριβές, τρομάζουν τους καταναλωτές που έχουν επίγνωση των τιμών.

Δείχνουν επίσης ότι η αδιάκοπη ταξιδιωτική ζήτηση, με τους ταξιδιώτες που είναι πρόθυμοι να καταναλώσουν χρήματα για εμπειρίες αντί για αγαθά στον απόηχο της πανδημίας COVID-19, επιβραδύνεται καθώς γίνονται πιο ευαίσθητοι στις αυξημένες τιμές.

Το Λονδίνο γνώρισε κάτι παρόμοιο το 2012. Αύξησε μόνο 3% τις αφίξεις, καθώς πολλοί τουρίστες αποφάσισαν να μείνουν μακριά από μια πόλη που κανονικά θα πλημμύριζε από τουρίστες το καλοκαίρι.

Ωστόσο, θα είναι ένα πλήγμα για τη γαλλική πρωτεύουσα – μια μελέτη υπολόγισε πρόσφατα ότι οι Αγώνες θα αποφέρουν έως και 12 δισεκατομμύρια δολάρια σε οικονομικά οφέλη στην περιοχή του Παρισιού.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης