Στα… πιτς μπήκε εκ νέου ο Κώστας Σταφυλίδης, καθώς στη χθεσινή προπόνηση του ΑΠΟΕΛ ένιωσε και πάλι ενοχλήσεις  στο ίδιο σημείο, που είχε αντιμετωπίσει πρόβλημα και πριν από 20 μέρες.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης