Η Βαλένθια ανακοίνωσε την επέκταση του συμβολαίου του Άλβαρο Καρντένιας για τα επόμενα δύο χρόνια, με τον Ισπανό γκαρντ να συνεχίζει την καριέρα του στην Ανδαλουσία, μετά την ολοκλήρωση του δανεισμού του στο Περιστέρι.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης