Ο Μάικ Τζέιμς παρακολουθεί στενά τα τεκταινόμενα στο ελληνικό μπάσκετ και το πρώτο ντέρμπι «αιωνίων» για τους τελικούς της GBL δε θα μπορούσε να διαφύγει της προσοχής του.
Ο άσος της Μονακό -που στο παρελθόν είχε φορέσει δύο φορές την φανέλα του Παναθηναϊκού κατακτώντας μάλιστα και δύο πρωταθλήματα και ένα Κύπελλο- αναφέρθηκε στην επίμαχη φάση Φουρνιέ-Ναν και μπορεί να μην πήρε θέση για το τι «είδε», ωστόσο στάθηκε στην απάντηση του Ολυμπιακού.
Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr
