Με χρήσιμα συμπεράσματα και σημαντικά στοιχεία ολοκληρώθηκε το 2ο Πολυθεματικό Συνέδριο Αθλητισμού με τίτλο: «Ο Αθλητισμός ως Μοχλός Οικονομικής Ανάπτυξης».
Πραγματοποιήθηκε στις 19 και 20 Μαΐου, συγκεντρώνοντας εκπροσώπους της κυβέρνησης, της ακαδημαϊκής κοινότητας, θεσμικών φορέων, της υγείας και του αθλητισμού.
Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης

