Ο προπονητής της ΑΕΚ έκανε δηλώσεις αμέσως μετά την ήττα της ομάδας του με 88-81 από τον Άρη στη Θεσσαλονίκη, για τα play-offs της Basket League.

O έμπειρος προπονητής χαρακτήρισε καλό το παιχνίδι, επισημαίνοντας ωστόσο ότι η ομάδα του είχε να διαχειριστεί προβλήματα ιώσεων και περιορισμένες επιλογές στον πάγκο.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης