Με αφορμή το αποχαιρετιστήριο γεύμα που διοργάνωσε η ΚΑΕ Άρης μετά την ολοκλήρωση των υποχρεώσεων της ομάδας για τη φετινή σεζόν, ο Αμερικανός γκαρντ έστειλε το δικό του μήνυμα στους φίλους των κιτρινόμαυρων, ευχαριστώντας για την ευκαιρία και την αγάπη που έλαβε.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης