Ολοκληρώθηκε η συνεδρίαση του συμβουλίου των μετόχων της Euroleague στην Αθήνα, κατά τη διάρκεια του οποίου οι ένδεκα ιδιοκτήτες της ECA (Euroleague Commercial Assets) αξιολόγησαν την πρόοδο της διοργάνωσης και συζήτησαν παραμέτρους για λήψη στρατηγικών αποφάσεων στο εγγύς μέλλον. Όσα συζητήθηκαν στο συμβούλιο της Αθήνας θα παρουσιαστούν για επίσημη έγκριση στην επόμενη συνάντηση των μετόχων. Τα μέλη του Συμβουλίου συμφώνησαν να συνεχίσουν να ορίζουν τις αρχές και τον οδικό χάρτη για τη μετάβαση προς την κατεύθυνση της αύξησης της σταθερότητας της Euroleague, μέσα από την αύξηση του αριθμού των εγγυημένων συμβολαίων.

Ανάμεσα στα θέματα που εγκρίθηκαν είναι και η δημιουργία του Επιμελητηρίου Επίλυσης Διαφορών Καλαθοσφαίρισης (Euroleague Basketball Dispute Resolution Chamber), για την επίλυση διαφορών τερματισμού συμβολαίων, μεταξύ συλλόγων και προπονητών, σε συμφωνία με το Συμβούλιο Προπονητών της Euroleague (Head Coaches Board).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο εκτελεστικός διευθυντής της Euroleague, Τζόρντι Μπερτομέου, συνεχάρη τις συμμετέχουσες ομάδες για την παρουσία τους στη διοργάνωση με αφορμή τη συμπλήρωση 20 χρόνων της Euroleague, μια χρονιά που αποτελεί σταθμό που θα γιορταστεί με διάφορες δράσεις στη διάρκεια της σεζόν. Συγκεκριμένα, ο Τζόρντι Μπερτομέου ενημέρωσε τους συμμετέχοντες για την τρέχουσα κατάσταση και τους τομείς ανάπτυξης της διοργάνωσης.

Συγκεκριμένα, ο «ισχυρός άνδρας» της Euroleague αναφέρθηκε σε:

– Στοιχεία-ρεκόρ όλων των εποχών που αφορούν την προσέλευση στη Euroleague και τα έσοδα από εισιτήρια, με ετήσιες αυξήσεις 15% και 3%, αντίστοιχα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

– Παγκόσμια τηλεοπτική κάλυψη, συμπεριλαμβανομένων νέων συμφωνιών και ανανεώσεων σε πρώην Γιουγκοσλαβία, Ελλάδα, Ισπανία, Τουρκία, Αυστραλία, Βραζιλία, Βουλγαρία, Κίνα, Ινδονησία, Φιλιππίνες και Πολωνία.

– Συνεχή ψηφιακή αύξηση, με αποκορύφωμα την 6% αύξηση των μοναδικών χρηστών (unique users) στην ιστοσελίδα EuroLeague.net, 19% αύξηση στις προβολές σελίδων (page views), αξιοσημείωτη αύξηση στα social media, από 57% σε 196%, αναλόγως την πλατφόρμα, και αύξηση 193% όσον αφορά την πιθανή πρόσβαση σε ψηφιακά μέσα μαζικής ενημέρωσης τρίτων.

– Έκθεση σχετικά με τη συλλογική προσέγγιση και την πρόσφατη δραστηριότητα γύρω από την καινοτομία και την ψηφιακή μετατροπή, συμπεριλαμβανομένων μελλοντικών πλάνων, για την ανάπτυξη ατομικών και συλλογικών προσπαθειών στον τομέα αυτό. Επετεύχθη συμφωνία για να δημιουργηθεί μια νέα εταιρεία, που θα εστιάσει πλήρως στην ενδυνάμωση των προσπαθειών της λίγκας, για τον εντοπισμό ευκαιριών στον τομέα αυτό και στη δημιουργία διαδικασιών, μεταξύ όλων των συλλόγων της Euroleague.

– Επικαιροποίηση της κατάστασης, όσον αφορά τις σχέσεις με τους κύριους εμπλεκόμενους παράγοντες, συμπεριλαμβανομένης της δημιουργίας του Επιμελητηρίου Επίλυσης Διαφορών Καλαθοσφαίρισης (Euroleague Basketball Dispute Resolution Chamber), για την επίλυση διαφορών τερματισμού συμβολαίων, μεταξύ συλλόγων και προπονητών, σε συμφωνία με το Συμβούλιο Προπονητών της Euroleague (Head Coaches Board).

Οι σύλλογοι ενέκριναν επίσης διάφορες επιχειρηματικές πρωτοβουλίες:

– Νέα πρότυπα πελατειακών εμπειριών θα εφαρμοστούν στα γήπεδα από το 2020-21, συμπεριλαμβανομένου προγράμματος κατάρτισης προσωπικού στα προπονητικά επιτελεία των ομάδων για ένα παιχνίδι, ώστε να προσφέρουν μια ποιοτική εμπειρία σε όλους τους οπαδούς της Euroleague.

– Μεταφορά της ετήσιας συνάντησης κορυφής για την επιχειρηματική δραστηριότητα της Euroleague την Άνοιξη, με το meeting αυτό να είναι προγραμματισμένο για τις 9-10 Μαρτίου 2020 στην Κωνσταντινούπολη, διατηρώντας τους στόχους για κοινή χρήση και ευθυγράμμιση των στρατηγικών, των συνεργατών και των εταίρων, καθώς και την ανταλλαγή βέλτιστων πρακτικών, γνώσεων και δικτύωσης.

– Εκτέλεση σχεδίων συλλογικής αδειοδότησης και ηλεκτρονικού εμπορίου από το 2020.

Τα μέλη του Συμβουλίου εξέτασαν το οικονομικό κλείσιμο του έτους 2018-19, τα μπάτζετ του 2019-20 και την εμπορική κοινοπραξία μεταξύ Euroleague Basketball και IMG. Η εταιρεία έχει προβλέψει ετήσια αύξηση εσόδων 15.7%. Τέλος, οι παρευρισκόμενοι εξέτασαν το προσχέδιο του προγράμματος για το 2020-21 και το 2021-22.

Τα στελέχη της Nielsen Sports & Entertainment συμμετείχαν στην συνάντηση και παρείχαν στους παρευρισκομένους βασικές γνώσεις γύρω από την έρευνα και τη σημασία των δεδομένων για την αποτελεσματική λήψη αποφάσεων. Εκπρόσωποι της ανώτερης διοίκησης της Amazon ήταν επίσης παρόντες, για να μοιραστούν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο ψηφιακής επέκτασης της εμβέλειας της Euroleague, μέσω της τεχνολογίας, προς όφελος των οπαδών σε όλο τον κόσμο.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης