Ο προπονητής του Κολοσσού μοίρασε συγχαρητήρια στους παίκτες του για την προσπάθειά τους στη χρονιά, στη διάρκεια των δηλώσεών του μετά την ήττα-αποκλεισμό του Κολοσσού με 97-58 από τον Ολυμπιακό.
Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης
