Ο Πέδρο Μαρτίνεθ, παραχώρησε δηλώσεις σε ισπανικό δίκτυο, μετά τη χθεσινή νίκη της Βαλένθια επί του Παναθηναϊκού, για το Game 3 των play-offs της Euroleague.

Στις δηλώσεις του, ο προπονητής των «Νυχτερίδων», εξέφρασε ανάμεικτα συναισθήματα για την έκβαση του αγώνα, δηλώνοντας ικανοποιημένος από τη νίκη, αλλά απογοητευμένος για την αποβολή του.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης