Ο πρώτος τελικός της Greek Basket League βάφτηκε «κόκκινος» με τελικό σκορ 82-76, με τον Παναθηναϊκό να έχει πολλά παράπονα από τη διαιτησία και να εκδίδει σχετική ανακοίνωση μετά το τέλος της αναμέτρησης, την οποία όμως δεν άφησε αναπάντητη ο Ολυμπιακός.
Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης
