Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ευχαρίστησε τους φίλους της για την υποστήριξη στο Κύπελλο Ελλάδας και παράλληλα έδωσε μήνυμα εν όψει της συνέχειας.

Οι ερυθρόλευκοι δεν τα κατάφεραν απέναντι στον Παναθηναϊκό, γνωρίζοντας την ήττα στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας, που διεξήχθη στο Ηράκλειο στης Κρήτης (17-21/2).

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης