Μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες κράτησε το τραπέζι των Αγγγελόπουλων στους παίκτες και τις οικογένειές τους για την κατάκτηση της Euroleague.

Η βραδιά, μάλιστα, στο εστιατόριο της Βούλας εξελίχθηκε σε ένα ξέφρενο πάρτι με χορούς επάνω στα τραπέζια και τον Φουρνιέ να καταλήγει στην πισίνα με μία βουτιά… MVP!

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης