Την Παρασκευή 22 Μαΐου η Αθήνα θα γίνει επίκεντρο του ευρωπαϊκού μπάσκετ. Μετά από 19 ολόκληρα χρόνια το κλειστό του ΟΑΚΑ, το επονομαζόμενο πλέον «Telekom Center Athens» θα φορέσει τα γιορτινά του για να φιλοξενήσει το Final Four της Euroleague.
Στη διοργάνωση, η οποία θα αρχίσει την Παρασκευή (22/5) με τη διεξαγωγή των δυο ημιτελικών και θα ολοκληρωθεί την Κυριακή (24/5) με τον μεγάλο τελικό, από τον οποίο θα αναδειχθεί ο νέος πρωταθλητής Ευρώπης, το ελληνικό μπάσκετ δυστυχώς δεν θα έχει δύο, αλλά μόνο έναν εκπρόσωπο.
Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

