Ο Εργκίν Αταμάν σχολίασε με καυστικό τρόπο τις αποφάσεις των διαιτητών του Game 1 στη διάρκεια των δηλώσεών του στη συνέντευξη Τύπου που έλαβε χώρα αμέσως μετά την ολοκλήρωση του αγώνα.

Ο Τούρκος τεχνικός εξέφρασε με ειρωνικό και έντονο τρόπο τα παράπονά του για τη διαιτησία της αναμέτρησης, εστιάζοντας στη μεγάλη δυσαναλογία των ελεύθερων βολών ανάμεσα στις δύο ομάδες (29 έναντι 5) καθώς και στη σημαντικότητα των βολών στο τελικό αποτέλεσμα του αγώνα.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης