Ο Ντίνος Μήτογλου έκανε δηλώσεις μετά τη νίκη του Παναθηναϊκού με 99-75 επί της Μυκόνου, για την προημιτελική φάση των play-offs της Basket League.
Ο παίκτης του Παναθηναϊκού, που ήταν ένας εκ των κορυφαίων της ομάδας του στη νίκη επί των Κυκλαδιτών, αναγνώρισε το βάρος της απώλειας του μεγάλου ευρωπαϊκού στόχου, εκφράζοντας την απογοήτευσή του τόσο για την προσπάθεια της διοίκησης όσο και για τον κόσμο του Παναθηναϊκού.
Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr
