Η αποστολή του Παναθηναϊκού αναχώρησε από το ξενοδοχείο της ομάδας για τη «Roig Arena», όπου θα αντιμετωπίσει σε λίγο τη Βαλένθια για το Game 5 των Play-offs της Euroleague (13/5, 22:00), με τον ιδιοκτήτη της ΚΑΕ Παναθηναϊκός να υποδέχεται με αγκαλιές και «ντόπες» την αναχώρηση της αποστολής του τριφυλλιού.
Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης
