Ο Βλάντο Γιάνκοβιτς αποχώρησε από την ενεργό δράση, και η ΚΑΕ Παναθηναϊκός με ανάρτησή της, τον αποχαιρέτησε και τον ευχαρίστησε για την προσφορά του στην ομάδα και στο ελληνικό μπάσκετ.
Ο Βλάντο Γιάνκοβιτς αγωνίστηκε στους «πράσινους» από το 2013 έως το 2016.
Η ανάρτηση:
«Ένα όμορφο ταξίδι ολοκληρώθηκε για σένα Βλάντο Γιάνκοβιτς. Σε ευχαριστούμε για την προσφορά σου στην ομάδα μας, αλλά και συνολικά στο ελληνικό μπάσκετ! Σου ευχόμαστε τα καλύτερα στη συνέχεια της ζωής σου και σε ό,τι κι αν επιλέξεις να κάνεις».


