Ο Αθλητικός Δικαστής τιμώρησε την ΚΑΕ Περιστέρι, με πρόστιμο ύψους 1.200 ευρώ, για υβριστικά συνθήματα που ακούστηκαν κατά τη διάρκεια του Game 2 των play-offs της Basket League στον αγώνα με τον ΠΑΟΚ.
Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης
