Ο προπονητής του Περιστερίου, Βασίλης Ξανθόπουλος, φιλοξενήθηκε στο Web Radio της ΕΟΚ, όπου έκανε έναν απολογισμό της σεζόν με την ομάδα των Δυτικών Προαστίων και για τα πλάνα της επόμενης χρονιάς.
Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης
