Μετά τη νίκη πρόκριση επί του Παναθηναϊκού, οι παίκτες της Βαλένθια έκαναν ένα απίθανο πάρτι στα αποδυτήρια της ομάδας, με τις «Νυχτερίδες» να δημοσιεύουν το σχετικό βίντεο μέσα από τον επίσημο λογαριασμό του συλλόγου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης

