Αθλητική στήλη,
αποκλειστικά για χουλιγκάνους, λοβοτομημένους και κάφρους

*** Χουλιγκάνοι, Λοβοτομημένοι και Κάφροι όλων των ομάδων,
όλων των κομμάτων
και όλων των θρησκειών,
σάς χαιρετώ…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

*** 21 Νοεμβρίου 2015:
Είναι προγραμματισμένο το ντέρμπι Παναθηναϊκός-Ολυμπιακός,
η «Λεωφόρος» είναι κατάμεστη, η ατμόσφαιρα είναι οξυμμένη,
η «Εγκληματική Οργάνωση»
-που αργότερα υποβαθμίστηκε (νομικώς) και αναβαθμίστηκε (κοινωνικώς) σε… «Συμμορία»-
είναι στα φόρτε της και εξακολουθεί ασμένως να μαγαρίζει το Ελληνικό Ποδόσφαιρο
με την ντιενεϊκή σήψη της και με τις μαφιόζικες μεθοδεύσεις της.
Συνάμα,
είναι ακόμη νωπό το θεσμικό «στήσιμο»
που υπέστη ο Π.Α.Ο. στις 22 Φεβρουαρίου τού ιδίου έτους,
όταν ναι μεν ενίκησε με 2-1 εντός των τεσσάρων γραμμών,
αλλά κατόπιν έχασε το ματς «στα χαρτιά» με 0-3
και επιπλέον τού επεβλήθησαν αφαίρεση τριών βαθμών,
δύο αγωνιστικές κεκλεισμένων των θυρών, αλλά και θηριώδες πρόστιμο 100.000 ευρών
(ναι,
μιλάμε για τη μέρα
που ο θρασύδειλος Βίτορ Περέϊρα έκανε επιδεικτική περατζάδα μπροστά στη θύρα 13
και ο περιβόητος ιδιοκτήτης τής «Π.Α.Ε.», ο Βαγγέλης Μαρινάκης,
είχε επίσης βγει βολτίτσα στο κέντρο τού γηπέδου
με αποκλειστικό σκοπό να προκαλέσει το πλήθος με την ανεπιθύμητη παρουσία του).

Ως «άρχων τού αγώνα» ορίζεται από τα σεσημασμένα παράκεντρα
το ταγμένο διαιτητίδιο Ανδρέας Παππάς,
ο οποίος βρίσκει μία πρώτης τάξεως αφορμή να απαγορεύσει τη διεξαγωγή τού αγώνα
και -επί τής ουσίας- να κατακυρώσει τη νίκη στα χαρτιά για τον Ο.Σ.Φ.Π.,
όταν μία φωτοβολίδα ευθείας βολής πέφτει δίπλα στον Φινμπόγκασον
δύο ώρες πριν από την έναρξη τής αναμέτρησης.
Στο φύλλο τού αγώνα αναγράφεται μεταξύ άλλων, ότι
«Εκλήθη στον χώρο των αποδυτηρίων μας ο γιατρός του αγώνα,
ο οποίος -αφού εξέτασε τον συγκεκριμένο ποδοσφαιριστή
παρουσία του εισαγγελέα Σιμιτζόγλου και παραγόντων των δύο ομάδων-
μας δήλωσε ότι διαπίστωσε μία ερυθρότητα στην περιοχή του σώματος
(έξω επιφάνεια δεξιού μηρού),
στο σημείο που χτυπήθηκε από τη φωτοβολίδα.».

Ουδόλως τυχαία προέβην στη χρήση τής λέξης «Αφορμή»,
καθώς σε οποιανδήποτε χώρα που σέβεται τον εαυτό της και διαθέτει Ευνομία,
η εκτόξευση φωτοβολίδας ευθείας βολής
-ανεξάρτητα από τυχόν προκληθέντες τραυματισμούς-
θα απετελούσε «Αιτία» και θα επέφερε βαρύτατες κυρώσεις προς άπαντες τούς υπευθύνους.
Όμως, η τεταρτοκοσμική Νεοελληνική Μπανανία,
είναι ένα υποκριτικό χαμαιτυπείο, είναι το «Βασίλειο τού Φαίνεσθαι»,
οπότε έχουμε την τραγική και ολέθρια συνεπαγωγή να καπελώνει η Αφορμή την Αιτία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Λίγους μήνες μετά, στις 2 Μαρτίου 2016,
το ταγμένο διαιτητίδιο Ανδρέας Παππάς αποδεικνύει τις δόλιες προθέσεις
που τον οδήγησαν στην απόφαση για ματαίωση τού αγώνα τής «Λεωφόρου».
Αυτήν τη φορά, τον στέλνουν στην «Τούμπα» οι εντολοδότες του,
ώστε να διευθύνει τον πρώτο ημιτελικό Κυπέλλου ανάμεσα σε Π.Α.Ο.Κ. και Ο.Σ.Φ.Π.,
και να διασφαλίσει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για τον χάρτινο πρωταθλητίσκο.
Το ματς κυλάει κατ’ ευχήν τού Παρακράτους,
οι φιλοξενούμενοι προηγούνται με 1-2,
ένα μπουκάλι νερό βρίσκει στην πλάτη τον προπονητή τους, Μάρκο Σίλβα,
επιφέροντας προσωρινή διακοπή,
στο 86ο λεπτό δεν καταλογίζεται εξόφθαλμο πέναλτι που κάνει ο Καπίνο στον Μακ,
ο αγώνας -παρά το γεγονός ότι υπάρχει μερική εισβολή οπαδών στο γήπεδο,
με ταυτόχρονη ρίψη δεκάδων φωτοβολίδων και καπνογόνων-
πάλι διακόπτεται προσωρινώς και όχι οριστικώς,
με συνέπεια να καθίσταται πασίδηλο ότι το ταγμένο διαιτητίδιο
προσπαθεί απεγνωσμένα και λυσσαλέα να ολοκληρώσει τη διεξαγωγή τής αναμέτρησης,
καθώς -με δεδομένο το ευνοϊκό σκορ για τούς φιλοξενούμενους-
δεν έχει λόγο να προσθέσει άλλη μία «οριστική διακοπή» στην ένοχη συνείδησή του.
Όμως, οι φίλαθλοι τού Π.Α.Ο.Κ.,
ακριβώς επειδή έχουν αντιληφθεί τον μιαρό ρόλο τού θλιβερού ρέφερι,
κάνουν μαζική εισβολή στο γήπεδο και τον αναγκάζουν να λάβει τη δέουσα απόφαση.
Ο χάρτινος πρωταθλητίσκός παίρνει ξανά τη νίκη «στα χαρτιά».

*** 25 Φεβρουαρίου 2018:
Έχουν περάσει 33 χρόνια
από την τελευταία φορά που ο Π.Α.Ο.Κ. κατέκτησε το Πρωτάθλημα Ελλάδος,
ο «Δικέφαλος τού Βορρά» έχει περάσει από σαράντα κύματα όλο αυτό το διάστημα,
αλλά τώρα ο Ιβάν Σαββίδης τον βγάζει από την πολυδεκαετή ανυποληψία.
Ο Π.Α.Ο.Κ. διαθέτει ομαδάρα, παίζει το καλύτερο ποδόσφαιρο,
το ντέρμπι με τον Ο.Σ.Φ.Π. αποτελεί εξαιρετικά κρίσιμη καμπή τής σεζόν,
οι γηπεδούχοι είναι το απόλυτο φαβορί για τη νίκη,
οι φιλοξενούμενοι δεν είναι καν το αουτσάϊντερ.
Μέρες πριν από την επικείμενη διεξαγωγή τής καυτής αναμέτρησης,
είναι πασίδηλο ότι ο χάρτινος πρωταθλητίσκος θα βγει στο γήπεδο
έχοντας ως μοναδικό αγωνιστικό πλάνο να βρει μια αφορμή.
«Ζητείται Αφορμή Αποχώρησης», είναι η εκπεμπόμενη σιωπηλή κραυγή.

Και όντως, για νιοστή φορά αποδεικνύεται ότι «Ο ψάχνων αφορμή, βρίσκει αφορμή.».
Το ρολό με χαρτί ταμειακής μηχανής που πετιέται από ένα ούγκανο τής εξέδρας,
μέλλει να γράψει και ν’ αφήσει ιστορία,
καθώς -εκ σατανικής συμπτώσεως- βρίσκει τον Όσκαρ Γκαρσία στο πρόσωπο.
Ο προπονητίσκος-υπαλληλίσκος δέχεται αμέσως οδηγίες από τούς ιθύνοντες τής ομάδας
και διατάζεται να παραμείνει πεσμένος στο χορτάρι,
η κατάσταση προσλαμβάνει τις διαστάσεις τοξικής παρωδίας,
για πρώτη φορά στα Παγκόσμια Χρονικά
παρατηρείται το εκπληκτικό φαινόμενο με την ονομασία «Μετακινούμενο Τραύμα»,
το όνομα τού Γκαρσία αλλάζει και -από «Όσκαρ»- γίνεται «Χρυσό Βατόμουρο»,
το χτύπημα που αρχικώς είχε προκληθεί στο μάτι, στη συνέχεια μεταφέρεται στο χείλος,
και εν τέλει ο κατευθυνόμενος προπονητίσκος-υπαλληλίσκος
αποχωρεί από ιδιωτικό νοσηλευτικό ίδρυμα φορώντας… κολάρο στον λαιμό.
Ενδιαμέσως, όμως, αμέσως μετά από το συμβάν με το ρολό χαρτί
-και ενώ άπαντες προσπαθούσαν να αντιληφθούν τα τεκταινόμενα-
εμφανίζεται εκείνο το αποκρουστικό γερόνδιο που ηγούταν τής αποστολής τού Ο.Σ.Φ.Π.
και απευθυνόμενο(ς) προς τις κάμερες λέει με πομπώδες κι αναίσχυντο ύφος
«Παίρνω την ομάδα και φεύγω. Γεια σας.».

Η πιο χυδαία, η πιο ποταπή, η πιο άτιμη αποχώρηση στην Ιστορία τού Ελληνικού Ποδοσφαίρου.
Για ετούτο το ματς, είχαν ταξιδέψει στην «Τούμπα» άνθρωποι από τα πέρατα τής Γης·
άνθρωποι που αντιμετωπίζανε ετούτο το ματς ως τη συμπύκνωση 33 ετών σε 90 λεπτά.
Οι πολλές λύπες και οι λιγοστές χαρές που είχε βιώσει ο σύλλογος όλα αυτά τα χρόνια,
όλα τα συναισθήματα, όλα τα βιώματα, καθαγιάζονταν από την Ελπίδα.
Κι όμως,
η υπέροχη επιστροφή στην Αυθεντική Χαρά, στην Αθωότητα και στην Παιδικότητα,
καταστρεφόταν από τις (λ)εφτά λέξεις που εξεστόμιζε μία τοξική μασέλα:
«Παίρνω την ομάδα και φεύγω. Γεια σας.».

*** Αυτές είναι ορισμένες χαρακτηριστικές στιγμές από το «Αλμανάκ τής Σαπίλας»,
που μάς συστήνει ως «λαμπρή ιστορία» ο «Χάρτινος Πρωταθλητίσκος».
Ας έρθουμε, λοιπόν, και στα σημερινά,
όπου θα καταδείξουμε με ακλόνητα επιχειρήματα την ισχύ τού συνθήματος
«Να ποιος είναι ο Ολυμπιακός (τού Μαρινάκη)».

Κυριακή 22 Οκτωβρίου 2023:
Το ντέρμπι Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός διακόπτεται στο 50ό λεπτό,
όταν -λίγο μετά από το γκολ τής ισοφάρισης των γηπεδούχων-
σκάει μία κροτίδα δίπλα σε αναπληρωματικούς παίκτες τού Π.Α.Ο. που επιδίδονταν σε «ζέσταμα»
και ο Χουάνκαρ βρίσκεται αίφνης πεσμένος στα πέριξ τού αγωνιστικού χώρου.
Μεταφέρω αυτολεξεί τις -ως είθισται, ακατάσχετες και ασύντακτες- δηλώσεις
που έκανε περί τού συμβάντος ο εν λόγω εφοπλιστής-μιντιάρχης-ποδοσφαιρικός παράγων,
εμφανιζόμενος μπροστά στις τηλεοπτικές κάμερες το βράδυ τής Κυριακής..:
«[Ακούστηκε ένας κρότος,
κι εκείνην τη στιγμή υπήρχανε ποδοσφαιριστές τού Παναθηναϊκού και τού Ολυμπιακού
που κάναν’ προθέρμανση·
ήτανε μισό μέτρο, ένα μέτρο, δυο μέτρα, ο ένας δίπλα στον άλλον.
Και μόνο ένας ποδοσφαιριστής φάνηκε να έχει μια ευαισθησία στ’ αφτιά του,
έπεσε κάτω, χωρίς να τον έχει ακουμπήσει καμία κροτίδα·
αυτό ήταν κατηγορηματικός ο γιατρός και όλοι μας απ’ την πρώτη στιγμή·
δεν υπήρξε καμία επαφή με τον παίκτη,
απλώς από τον κρότο, ο παίκτης είπε ότι ζαλίζεται, ότι δεν μπορεί να σηκωθεί,
και τελικά, φεύγοντας με το φορείο, τον είδαμε να φοράει και κολάρο.
Τώρα…, όλ’ αυτά…, μιλάμε για παραμύθια,
τα οποία είχαμε καιρό να δούμε στα ελληνικά γήπεδα.]
[Κι όταν μια φορά -γιατί μπορούμε να πούμε κι αυτό-
ότι υπήρξε διακοπή με τον Φιλμπόγκαρσον (εννοεί: Φινμπόγκασον),
ο Φιλμπόγκαρσον -σύμφωνα με τούς γιατρούς- κάηκε το πόδι του.
Το είδαν οι γιατροί αυτό, το καταγράψανε, και γι’ αυτό σταμάτησε το ματς·
δεν θα μπορούσε να συνεχίσει.
Εδώ σήμερα, οι γιατροί, επίσημα, δεν έχουν καταγράψει καμία βλάβη.
Και σύμφωνα με τον γιατρό του αγώνα, η κλινική εικόνα τού παίκτη ήταν ικανοποιητική.
Αλλά ο Παναθηναϊκός ήθελε να τον πάει στο νοσοκομείο και ο παίκτης το ίδιο.]
[Θα ήθελα να αποφεύγουμε τέτοια είδους γεγονότα (εννοεί: τέτοιου είδους γεγονότα),
τα οποία πάνε πολλά χρόνια πίσω το Ελληνικό Ποδόσφαιρο.
Εγώ, πάντως, αν ήμουνα στη θέση του προέδρου του Παναθηναϊκού,
οι οδηγίες μου θα ’ταν ξεκάθαρες: “Να παιχτεί το παιχνίδι στο γήπεδο…”.]
[Απογοητεύτηκα, γιατί απ’ τη στιγμή που ο γιατρός λέει ότι
“Κατά τη γνώμη μου, έκανα τα τεστ στ’ αφτιά του, στα μάτια του,
και η κλινική του εικόνα είναι καλή και είναι ικανοποιητική.”,
πιστεύω ότι θα ’πρεπε να συνεχίσει το ματς.
Κι επίσης, μιλάμε για έναν παίκτη, ο οποίος έκανε προθέρμανση· δεν έπαιζε.
Και θα μπορούσε κατά 99% να μην παίξει,
γιατί είναι μια θέση που αλλάζεις το αριστερό σου μπακ, εκτός αν υπάρξει τραυματισμός.]
[Εγώ, έχω δυο λόγους να ’μαι απογοητευμένος σήμερα,
και σαν πρόεδρος του Ολυμπιακού, αλλά και σαν πρόεδρος της “Superleague”,
τα οποία είναι κάτι το οποίο, σας λέω και πάλι, μας πάει πίσω,
κι είναι κάτι…, είναι ένα κακό προηγούμενο,
που ξεκίνησε σήμερα από τον Παναθηναϊκό μέσα στο “Στάδιο Καραϊσκάκη”.
Ε…, σας λέω, λοιπόν, θα το βρούμε μπροστά μας…»]
[Εμείς θέλαμε να παίξουμε το ματς.
Και πιστεύω ότι δεν υπήρχε κάποιος σοβαρός λόγος να μη συνεχιστεί.]».

Από πού να το (πρωτο)πιάσεις αυτό το παραλήρημα ψεύδους;
Από πού;
Ανακολουθία Λέξεων και Πράξεων.
Ανακολουθία Λόγων και Έργων.
Διγλωσσία. Αυτο-Αναίρεση. Αυτο-Γελοιοποίηση.
Ο τιμητής Βαγγέλης Μαρινάκης ηθικολογεί επί των ανηθικοτήτων
που έχει διαπράξει η «Π.Α.Ε. Ο.Σ.Φ.Π.» στην περίοδο τής ηγεσίας του
και φτάνει στο σημείο να γίνεται αυτόκλητος εκπρόσωπος τής Ιατρικής Επιστήμης.
Η περίφημη ατάκα «Σούζη, τρως. ΚΑΙ ψεύδεσαι, ΚΑΙ τρως.»
που έλεγε η «Πελαγία» Ρένα Βλαχοπούλου στη «Σούζη» Ρένα Πασχαλίδου
(στην ταινία «Η Παριζιάνα»),
εδώ γνωρίζει την… επιστημονική διασκευή της:
«Βαγγέλα, γιατρός. ΚΑΙ ψεύδεσαι, ΚΑΙ γιατρός.».

Ο Βαγγέλης Μαρινάκης -διαπιστώνοντας ότι η ομάδα του βρίσκεται σε δεινή θέση-
αναλαμβάνει πια να εκδίδει και ιατρικές γνωματεύσεις,
παρακάμπτοντας και διαστρεβλώνοντας τον καθ’ ύλιν αρμόδιο,
που -μετά από εξειδικευμένα τεστ- κατέληξε ρητώς
ότι ο Χουάνκαρ δεν υποδύθηκε τον τραυματία και όντως είχε υποστεί απώλεια ακοής.
Και βεβαίως,
ουδόλως σκοτεινό σημείο αποτελεί το γεγονός
ότι ο γιατρός τού αγώνα αρνήθηκε να πάρει σαφή θέση
για την ικανότητα τού ποδοσφαιριστή τού Παναθηναϊκού
να εσυνέχιζε χωρίς πρόβλημα την παρουσία του στο ματς,
καθώς -όπως ετόνισε- θα έπρεπε να προηγούνταν εργαστηριακές εξετάσεις.

Όμως, το μείζον ζήτημα που προκύπτει από τις δηλώσεις τού Μαρινάκη,
είναι ότι σημειολογούν σε συμπεριφορές και σε μεθοδεύσεις
που μετέρχεται εξακολουθητικώς και επί δεκαετίες ο Ολυμπιακός.
Επί παραδείγματι, συνιστά απύθμενο θράσος να ακούμε τις φράσεις
«Εγώ, πάντως, αν ήμουνα στη θέση του προέδρου του Παναθηναϊκού,
οι οδηγίες μου θα ’ταν ξεκάθαρες: “Να παιχτεί το παιχνίδι στο γήπεδο…”»
και «Εμείς θέλαμε να παίξουμε το ματς.»,
διότι αντηχεί ακόμη πιο εκκωφαντικά στα ώτα μας εκείνο το κατάπτυστο
«Παίρνω την ομάδα και φεύγω. Γεια σας…».

Η ομάδα που έχει παγκοσμίως τις περισσότερες νίκες «στα χαρτιά»,
η ομάδα που προ μηνών
-και συγκεκριμένα, στις 31 Ιανουαρίου,
στη σύσκεψη για τα μέτρα ασφαλείας που θα λαμβάνονταν
εν όψει τού εκτός έδρας πρώτου ημιτελικού Κυπέλλου με την Α.Ε.Κ.-
εδήλωνε αδιαπραγματεύτως ότι «Ακόμη και χαρτοπετσέτα να πέσει, φύγαμε…»,
ε…, αυτή η ομάδα που επιδιδόταν σε «Ποινικοποίηση τής Χαρτοπετσέτας»,
έρχεται τώρα να προβεί σε «Αποποινικοποίηση τής Κροτίδας».
Θα έλεγα «Αιδώς, Αργείοι», αλλά ούτε αιδώ βλέπω, ούτε Αργείους
(εν προκειμένω, μόνο αχρείους βλέπω).

Και βεβαίως, μαζί με το Θράσος (και με το εσαεί συμπαρομαρτούν που λέγεται «Δειλία»),
δεσπόζει και η -χειρίστου αισθητικής- σεσημασμένη ειρωνεία,
η οποία προσφέρεται σε απόλυτο βαθμό για Σάτιρα.
«Ακούστηκε ένας κρότος,
κι εκείνην τη στιγμή υπήρχανε ποδοσφαιριστές τού Παναθηναϊκού και τού Ολυμπιακού
που κάναν’ προθέρμανση·
ήτανε μισό μέτρο, ένα μέτρο, δυο μέτρα, ο ένας δίπλα στον άλλον.
Και μόνο ένας ποδοσφαιριστής φάνηκε να έχει μια ευαισθησία στ’ αφτιά του,
έπεσε κάτω, χωρίς να τον έχει ακουμπήσει καμία κροτίδα…».
Δηλαδή, για να θέσουμε το ζήτημα διασταλτικώς και διακωμωδητικώς,
αν πέσει δίπλα σου μία βόμβα και δεν σε ακουμπήσει,
αυτομάτως καθίστασαι σώος και αβλαβής.
Επίσης, στην ίδια ακριβώς «λογική»,
το «Τσερνόμπιλ» δεν έχει προκαλέσει εκατομμύρια θύματα (όπως εξέραμε μέχρι τώρα),
διότι η Ραδιενέργεια είναι αόρατη και άρα δεν μπορεί να κάνει κακό.
Από ’κεί και πέρα,
η αποστροφή «…μόνο ένας ποδοσφαιριστής φάνηκε να έχει μια ευαισθησία στ’ αφτιά του.»,
αποτελεί «Μνημείο Αναισθησίας»,
καθώς, ναι, τα αντισώματα απέναντι στο εκάστοτε γεγονός δεν είναι ίδια σε όλα τα πλάσματα
(παραπέμπω σχετικώς, στα άτομα που έχουν αλλεργία σε κάποιο βρώσιμο συστατικό,
κι ενίοτε υπάρχουν ακόμη και θάνατοι από τροφές
που εμείς οι υπόλοιποι καταναλώνουμε επί καθημερινής βάσης χωρίς το παραμικρό πρόβλημα).

Και μετά τι μάς είπε ο Μαρινάκης;
«…απλώς από τον κρότο, ο παίκτης είπε ότι ζαλίζεται, ότι δεν μπορεί να σηκωθεί,
και τελικά, φεύγοντας με το φορείο, τον είδαμε να φοράει και κολάρο.
Τώρα…, όλ’ αυτά…, μιλάμε για παραμύθια,
τα οποία είχαμε καιρό να δούμε στα ελληνικά γήπεδα.».
Όντως,
το Κολάρο-Παραμύθι είχαμε να το δούμε στα ελληνικά γήπεδα
από τότε που το εφόρεσε ο προπονητίσκος-υπαλληλίσκος Όσκαρ Γκαρσία,
για τραύμα που είχε πάρει φόρα, φόρα-κατηφόρα,
και από το μάτι πήγε στο χείλος, κι από το χείλος έφτασε στον λαιμό
(εν τέλει, να λέμε «Καλά» που ο Γκαρσία δεν είχε βγει φορώντας γύψινη καπότα).

[Κι όταν μια φορά -γιατί μπορούμε να πούμε κι αυτό-
ότι υπήρξε διακοπή με τον Φιλμπόγκαρσον,
ο Φιλμπόγκαρσον -σύμφωνα με τούς γιατρούς- κάηκε το πόδι του.
Το είδαν οι γιατροί αυτό, το καταγράψανε, και γι’ αυτό σταμάτησε το ματς·
δεν θα μπορούσε να συνεχίσει.
Εδώ σήμερα, οι γιατροί, επίσημα, δεν έχουν καταγράψει καμία βλάβη.
Και σύμφωνα με τον γιατρό του αγώνα, η κλινική εικόνα τού παίκτη ήταν ικανοποιητική.
Αλλά ο Παναθηναϊκός ήθελε να τον πάει στο νοσοκομείο και ο παίκτης το ίδιο.]
ΟΛΟ ΨΕΜΑ. Ένα τεράστιο ψέμα από την αρχή ως το τέλος.
Ανάλογα με το Συμφέρον, άλλοτε τα γεγονότα αναβαθμίζονται και άλλοτε υποβαθμίζονται.
1ον) Όταν συνέβη το περιστατικό με τον Φινμπόγκασον, δεν υπήρξε διακοπή.
Υπήρξε ΜΑΤΑΙΩΣΗ.
2ον) Η εμφατική διατύπωση «Κάηκε το πόδι του»
είναι συνειδητά επιλεγμένη ώστε να παραγάγει στρεβλές εντυπώσεις,
καθώς στο φύλλο αγώνα εκείνης τής ακυρωθείσας αναμέτρησης
είχε γραφτεί ότι ο γιατρός τού αγώνα διεπίστωνε
«μία ερυθρότητα στην περιοχή του σώματος (έξω επιφάνεια δεξιού μηρού),
στο σημείο που χτυπήθηκε από τη φωτοβολίδα.».
Σε απλά Ελληνικά, υπήρχε ένας απλός ερεθισμός στον μηρό.
3ον) Ο γιατρός τού κυριακάτικου ντέρμπι ουδέποτε ισχυρίστηκε
ότι ήταν ικανοποιητική η κλινική εικόνα τού Χουάνκαρ
και πως -συνεπαγωγικώς- είχε επανέλθει η αγωνιστική ικανότητά του.
Δηλαδή,
αν ένας άνθρωπος βρεθεί στην Εντατική
και κατόπιν οι γιατροί -κρίνοντας ικανοποιητική την κατάστασή του-
αποφασίσουν να τον επαναφέρουν σε απλό θάλαμο,
είναι έτοιμος να αγωνιστεί σε ντέρμπι τής «Πρέμιερ Λιγκ»;

[Θα ήθελα να αποφεύγουμε τέτοια είδους γεγονότα (εννοεί: τέτοιου είδους γεγονότα),
τα οποία πάνε πολλά χρόνια πίσω το Ελληνικό Ποδόσφαιρο.]
Όταν η Αυτο-Κριτική γίνεται Κατάρα.
Όταν η Κριτική γίνεται Μπούμερανγκ και επιστρέφει ως Κατάρα.
Όταν το Παρελθόν μετατρέπει βιαίως την Κριτική σε Αυτο-Κριτική.
Και οι νοούντες νοήτωσαν…

[Απογοητεύτηκα, γιατί απ’ τη στιγμή που ο γιατρός λέει ότι
“Κατά τη γνώμη μου, έκανα τα τεστ στ’ αφτιά του, στα μάτια του,
και η κλινική του εικόνα είναι καλή και είναι ικανοποιητική.”,
πιστεύω ότι θα ’πρεπε να συνεχίσει το ματς.
Κι επίσης, μιλάμε για έναν παίκτη, ο οποίος έκανε προθέρμανση· δεν έπαιζε.
Και θα μπορούσε κατά 99% να μην παίξει,
γιατί είναι μια θέση που αλλάζεις το αριστερό σου μπακ, εκτός αν υπάρξει τραυματισμός.]
Συμπέρασμα: Μπορείτε -υπό τας ευλογίας τού Βαγγέλη Μαρινάκη-
να ρίχνετε κροτίδες, φωτοβολίδες και ό,τι άλλο έχετε για πέταμα,
σε ποδοσφαιριστές που είναι αναπληρωματικοί ή αγωνίζονται στην άμυνα.
Αποφύγετε ρίψεις προς τούς χαφ και προς τούς επιθετικούς,
διότι εκεί θα ακουστεί από τα μεγάφωνα η αφυπνιστική κι αγωνιώδης προειδοποίηση
«Φίλαθλοι…
Μην πυροβολείτε τον αντίπαλο σέντερ-φορ. Κινδυνεύει με τιμωρία η ομάδα μας…».

[Εγώ, έχω δυο λόγους να ’μαι απογοητευμένος σήμερα,
και σαν πρόεδρος του Ολυμπιακού, αλλά και σαν πρόεδρος της “Superleague”,
τα οποία είναι κάτι το οποίο, σας λέω και πάλι, μας πάει πίσω,
κι είναι κάτι…, είναι ένα κακό προηγούμενο,
που ξεκίνησε σήμερα από τον Παναθηναϊκό μέσα στο “Στάδιο Καραϊσκάκη”.
Ε…, σας λέω, λοιπόν, θα το βρούμε μπροστά μας…]
Ο Μαρινάκης ξεστομίζει τη φράση-κλειδί «Θα το βρούμε μπροστά μας…»
-η οποία φράση έχει την απειλητική μετάφραση «Θα το βρείτε μπροστά σας…»-
και προαναγγέλλει το επόμενο τσουνάμι τοξικότητας.
Ετοιμαστείτε για τεράστια έκλυση μπόχας και δυσωδίας…

Επιμύθιο:
Η Έξις προσδιοριζόταν από τούς αρχαίους ημών προγόνους ως «Δευτέρα Φύσις»,
αλλά εδώ πλέον η κατάσταση έχει φτάσει στο «Μη Περαιτέρω».

Η Διγλωσσία, η Αυτο-Αναίρεση και η Αυτο-Γελοιοποίηση είναι «Πρώτη Φύσις».
Θα ήταν κωμικό, αν δεν ήταν τραγικό.
ΤΡΑ-ΓΙ-ΚΟ.

Ο Αθλητάμπουρας

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης