Ένα χρυσό κολιέ που λειτουργεί ως ενθύμιο της φετινής χρονιάς, η οποία χαρακτηρίστηκε από συνοχή, ανατροπές και τελικά απόλυτη δικαίωση για την ΑΕΚ αντάλλαξαν οι παίχτες μεταξύ τους…Πρόκειται για μια ιδιαίτερη και έντονα συμβολική κίνηση, η οποία αποκαλύπτει το κλίμα και το δέσιμο που επικρατεί στα αποδυτήρια μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης