Παίκτης της ΑΕΚ είναι με κάθε επισημότητα ο Ολεκσάντρ Ζούμπκoφ, καθώς η Ένωση ανακοίνωσε την απόκτηση του Ουκρανού εξτρέμ.
Ο 29χρονος άσος, ο οποίος ήρθε την Τρίτη στην Αθήνα και πέρασε με επιτυχία από τις ιατρικές εξετάσεις, βρέθηκε σήμερα (3/6) στα γραφεία της ΠΑΕ και υπέγραψε το συμβόλαιό του με την Ένωση, το οποίο έχει διάρκεια έως το 2030.
Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης
