Οι οπαδοί της ΑΕΚ μαζεύτηκαν από νωρίς στη Νέα Φιλαδέλφεια και μετά το ισόπαλο 1-1 με τον Ολυμπιακό το γιόρτασαν με την ψυχή τους πρώτα ακούγοντας τον Μάριο Ηλιόπουλο στην ομιλία του και μετά βλέποντας τους ποδοσφαιριστές της ΑΕΚ να σηκώνουν την κούπα του 14ου πρωταθλήματος.
Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης

