Ιστορική ομιλία έκανε ο Μάριος Ηλιόπουλος πριν η ΑΕΚ σηκώσει την κούπα του 14ου πρωταθλήματος στην ιστορία της…
Με έντονο συναισθηματικό τόνο και με αναφορές στις ρίζες και την ιστορία του συλλόγου, αλλά και αιχμές για τα κατεστημένα και τα «συστήματα», ο Ηλιόπουλος παρουσίασε το δικό του όραμα για την επόμενη ημέρα της ΑΕΚ, στέλνοντας μηνύματα στη νέα γενιά για τις αξίες του «ευ αγωνίζεσθαι», ενώ δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει τον Δημήτρη Μελισσανίδη για την εμπιστοσύνη που του έδειξε παραδίδοντάς του την ομάδα.
Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

