Ο Αμπουμπακαρί Κοϊτά μίλησε μεταξύ άλλων για το πώς νιώθει πρώτη φορά ως πρωταθλητής, ενώ στάθηκε και στη στήριξη του κόσμου προς την ομάδα σε όλη τη σεζόν.
Ο εξτρέμ της Ένωσης αναδείχθηκε MVP στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό στην τελευταία αγωνιστική των play-offs της Stoiximan Super League και μίλησε στην κάμερα της ΠΑΕ ΑΕΚ.
Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης

