Την ευχή του να δει όλες τις ομάδες τη νέα σεζόν να παίζουν χωρίς να ξεχνούν το ευ αγωνίζεσθαι, προφανώς για ίδιον όφελος, έδωσε ο διοικητικός ηγέτης της ΠΑΕ ΑΕΚ, Μάριος Ηλιόπουλος, μετά την ισοπαλία (1-1) με τον ΠΑΟΚ στην Τούμπα.
Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης
