Στο γεγονός ότι οι φίλαθλοι της ΑΕΚ δεν είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν από κοντά την εμφατική νίκη (4-0) της ομάδας τους επί του Λεβαδειακού στάθηκε ο προπονητής της «Ένωσης», Μάρκο Νίκολιτς, σε συνέχεια των δηλώσεών του, πριν το ματς με τους Βοιωτούς, όταν και είχε χαρακτηρίσει ανοησία να τιμωρούνται οι έδρες των ομάδων και να διεξάγονται ματς κεκλεισμένων των θυρών.
Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης
