Ένα πολύ καλό… ζέσταμα εν όψει της αυριανής φιέστας τίτλου έκαναν το Σάββατο στην Allwyn Arena οι φίλαθλοι της ΑΕΚ.
Περισσότεροι από 20.000 οπαδοί της Ένωσης αψήφησαν τη δυνατή βροχή και βρέθηκαν στο γήπεδο της ομάδας, προκειμένου να παρακολουθήσουν την ανοιχτή προπόνηση, εν όψει του κυριακάτικου ντέρμπι με τον Ολυμπιακό, για την τελευταία αγωνιστική των play-offs της Super League.
Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr
