Μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες της Δευτέρας (18/5) ποδοσφαιριστές, τεχνική και διοικητική ηγεσία της ΑΕΚ, τα έσπασαν ξεφαντώνοντας στο μαγαζί που τραγουδάει ο Αργυρός.

Το γλέντι για την κατάκτηση του πρωταθλήματος από την ΑΕΚ, μετά το 1-1 με τον Ολυμπιακό και τη μεγαλειώδη φιέστα, που οργανώθηκε από την ΠΑΕ ΑΕΚ στο γήπεδο της Νέας Φιλαδέλφειας την Κυριακή (17/5) είχε και συνέχεια. Και συνέχεια με πολλές εκπλήξεις…

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης