Σε πολυτελές εστιατόριο στη Βούλα ποδοσφαιριστές και ιδιοκτήτης της «Ένωσης», απέδειξαν ότι είναι οικογένεια.
Σ’ όλη την διάρκεια της φετινής σεζόν, ο Μάριος Ηλιόπουλος, στήριζε τους ποδοσφαιριστές της ομάδας, που προχώρησαν σε μια πολύ όμορφη πρωτοβουλία.
Τον κάλεσαν σε τραπέζι μέσω του Πέτρου Μάνταλου, αμέσως μετά το παιχνίδι στην Τούμπα.
Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης
