Για την αιτία θανάτου του Παρασκευά Άντζα μίλησε μεταξύ άλλων σε εκπομπή του τηλεοπτικού σταθμού STAR η μητέρα του αείμνηστου παλαίμαχου διεθνούς ποδοσφαιριστή.

«Σε επτά μήνες τον καθάρισε… Από στεναχώρια το έπαθε αυτό το πράγμα», είπε η μάνα του πρώην αμυντικού του Ολυμπιακού, της Δόξας Δράμας και της Ξάνθης.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης