Ο πρόεδρος της Super League, Γιάννης Μώραλης, στο περιθώριο του ΔΣ της ΕΠΟ, μίλησε για την συνεργασία των ΠΑΕ – μελών της Super League με την ΟΠΑΠ Α.Ε. για την ανταποδοτική διαφήμιση στις εμφανίσεις των ομάδων. Όπως είπε περιμένει την υλοποίηση των δεσμεύσεων του ΟΠΑΠ προς τις ομάδες.

Η δήλωση του Μώραλη:

«Το ελληνικό ποδόσφαιρο περνά, όπως η χώρα και οι πολίτες, τη δική του οικονομική -και όχι μόνο- κρίση. Σε αυτές τις εξαιρετικά δύσκολες, πρωτόγνωρες πραγματικά συνθήκες, η Super League προσπαθεί -μέσα από συζητήσεις, διαφωνίες, συμφωνίες, αποφάσεις- αλλά και επιχειρώντας να βελτιώσει τον προγραμματισμό της, να μετατρέψει την κρίση σε ευκαιρία έτσι ώστε να εμφανιστεί το ελληνικό επαγγελματικό ποδόσφαιρο όσο δυνατότερο μπορεί -και γιατί όχι καλύτερο- τα επόμενα χρόνια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην κατεύθυνση αυτή, σημαντική παράμετρος είναι η συνεργασία των ομάδων του συνεταιρισμού με την ΟΠΑΠ Α.Ε., μια συνεργασία που διαρκεί, χωρίς υπερβολή, από την ημέρα που γεννήθηκε ο ΟΠΑΠ, ο οποίος όπως είναι άλλωστε γνωστό και κοινά αποδεκτό αναπτύχθηκε και γιγαντώθηκε χάρη στη διαχρονική του συνεργασία με το Ελληνικό ποδόσφαιρο. Αλλωστε η πλήρη ονομασία του υποδηλώνει τα παραπάνω: Οργανισμός Προγνωστικών Αγώνων Ποδοσφαίρου.

Την αγωνιστική περίοδο που ολοκληρώθηκε, υπογράφηκε η ανανέωση της συνεργασίας ανταποδοτικής προβολής -διαφήμισης- χορηγίας της ΟΠΑΠ Α.Ε. με την Super League για τις επόμενες δύο αγωνιστικές περιόδους.

Ο Συνεταιρισμός ευχαρίστησε δημόσια την ΟΠΑΠ Α.Ε. για την αμοιβαία επιθυμία επέκτασης της συνεργασίας αυτής, καθώς και για τις κοινές αντιλήψεις που διαπιστώθηκαν για την περαιτέρω ανάπτυξη αλλά και βελτίωση παραμέτρων της συμφωνίας αυτής ώστε να αποβεί το δυνατό επωφελής και για την Super League αλλά και για τον Οργανισμό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι 18 ΠΑΕ που θα αγωνίζονται την νέα περίοδο στη Super League και που συμπεριλαμβάνονται στα κουπόνια της ΟΠΑΠ Α.Ε. και έχουν μεγάλο μερίδιο συνεισφοράς στον κύκλο εργασιών της ΟΠΑΠ Α.Ε. περίμεναν εδώ και αρκετούς μήνες υπομονετικά, προκειμένου να υλοποιηθεί από την πλευρά του Οργανισμού η δέσμευσή του ότι θα δει θετικά και την ανανέωση των ατομικών συμβάσεων των ομάδων, τουλάχιστον για την επόμενη αγωνιστική περίοδο αφού είχε από την αρχή των συζητήσεων καταστεί σαφές ότι δεν υπήρχε δυνατότητα υπογραφής για μεγαλύτερο διάστημα λόγω της επικείμενης πώλησης σε Ιδιώτες του 33% του οργανισμού.

Κατά την διάρκεια του πρόσφατου Διοικητικού Συμβουλίου της Super League ωστόσο, διαπιστώθηκε από το σύνολο των ομάδων ότι παρά τις δεσμεύσεις του Οργανισμού, παρά τις δημόσιες τοποθετήσεις του προέδρου της ΟΠΑΠ ΑΕ κ. Κ. Λουρόπουλου για θετική διάθεση του Οργανισμού, παρά το ότι το πρωτάθλημα έχει ολοκληρωθεί και θα πρέπει οι ΠΑΕ να γνωρίζουν ένα βασικό τους έσοδο, προκειμένου να κάνουν σωστό προγραμματισμό για την νέα αγωνιστική περίοδο και τέλος, παρά το ότι πολλές ΠΑΕ είχαν ήδη συμφωνήσει για την ανανέωση της διαφήμισης με την ΟΠΑΠ Α.Ε. στις φανέλες τους, μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει καμία ουσιαστική ενέργεια από την ΟΠΑΠ Α.Ε. προς αυτή την κατεύθυνση, με αποτέλεσμα να δημιουργείται σοβαρό ζήτημα εύρυθμου προγραμματισμού των ΠΑΕ – Μελών της Super League.

Με αυτά τα στοιχεία και δεδομένου ότι ο χρόνος που απομένει μέχρι την έναρξη της νέας αγωνιστικής περιόδου είναι ελάχιστος, αναμένουμε το συντομότερο την υλοποίηση των δεσμεύσεων της ΟΠΑΠ Α.Ε. έναντι των ΠΑΕ – Μελών της Super League, στο πλαίσιο της ανταποδοτικής διαφήμισης στις εμφανίσεις των ομάδων.

Επισημαίνεται δε ότι η καθυστέρηση, η αναβλητικότητα και η μη απάντηση από την πλευρά της ΟΠΑΠ Α.Ε. στέρησε ήδη από τις ΠΑΕ την όποια δυνατότητα είχαν προκειμένου να αντλήσουν αντίστοιχα ποσά διαφήμισης από την αγορά.

Αναμένουμε έστω και την ύστατη στιγμή την άμεση ανταπόκριση της ΟΠΑΠ Α.Ε., καθώς κάθε άλλη καθυστέρηση, δε μπορεί παρά να θεωρηθεί ως αθέτηση των όσων έχει δεσμευθεί -τόσο σε θεσμικές συναντήσεις, όσο και με δημόσιες τοποθετήσεις- η ΟΠΑΠ Α.Ε. έναντι των ΠΑΕ – Μελών της Super League βάζοντας σε ουσιαστικό κίνδυνο τον προγραμματισμό και την λειτουργία τους.

Είναι πιστεύω μονόδρομος σε περίπτωση, που η χωρίς κανένα λόγο αναβλητικότητα της ΟΠΑΠ Α.Ε. συνεχιστεί, ότι θα πρέπει και τα μέλη του συναιτερισμού να πάρουν άμεσα αποφάσεις καθώς η διαφήμιση στις φανέλες των ομάδων αποτελεί παγκόσμια μια από τις βασικότερες πηγές εσόδων των ομάδων και η διακύβευση ενός τέτοιου εσόδου θα ήταν καταστροφική για τον οικονομικό προγραμματισμό των επόμενων ετών».

Επιμέλεια: Ανδρέας Αθανασούλης

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης