Η Λάρισα αποχαιρέτησε με ψηλά το κεφάλι τη Stoiximan Super League. Το Σάββατο (16/5) πέτυχε την πρώτη της νίκη στη διαδικασία των play-outs, επικρατώντας; 2-1 του Ατρόμητου, αλλά σε συνδυασμό με το 0-0 μεταξύ Αστέρα και Κηφισιάς υποβιβάζεται στη Super League 2.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

 

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης