Το γυναικείο ποδόσφαιρο κάνει τεράστια βήματα προόδου, σχετικά με τις χορηγίες και τη δημοτικότητα παγκοσμίως, σύμφωνα με μια νέα έκθεση συγκριτικής αξιολόγησης της FIFA,  που ανέλυσε 294 συλλόγους σε 30 πρωταθλήματα.

 Οι σύλλογοι που περιλαμβάνονται στην έκθεση σημείωσαν ετήσια αύξηση των εμπορικών εσόδων κατά 33% και «ισχυρή ανάπτυξη» στις πωλήσεις εμπορευμάτων, ενώ περισσότερα από τα τρία τέταρτα των πρωταθλημάτων που συμμετείχαν στην έρευνα είχαν χορηγό το 2022, σε σύγκριση με 66% ένα χρόνο πριν.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 «Τα δεδομένα στη φετινή έκθεση υπογραμμίζουν ότι οι οργανισμοί που είναι έτοιμοι να επενδύσουν στο γυναικείο ποδόσφαιρο έχουν απόδοση», δήλωσε η Σάραι Μπάρεμαν, η επικεφαλής της FIFA για το γυναικείο ποδόσφαιρο.
 «Αναμένουμε ότι αυτό θα αυξηθεί μόνο καθώς περισσότεροι σύλλογοι και πρωταθλήματα, καθώς και ραδιοτηλεοπτικοί φορείς και συνεργάτες, αναγνωρίζουν πραγματικά τη μοναδική ευκαιρία ανάπτυξης που υπάρχει στο γυναικείο ποδόσφαιρο».
 Πρόσθεσε ότι η FIFA είχε διαπιστώσει  «σημαντικές εξελίξεις» στο γυναικείο άθλημα από τότε που ξεκίνησε τη στρατηγική της για το γυναικείο ποδόσφαιρο πριν από τέσσερα χρόνια.

 Να σηειωθεί ότι το Παγκόσμιο Κύπελλο 2023 που διοργανώνουν Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία, θα διεξαχθεί από 20 Ιουλίου έως 20 Αυγούστου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης