Περήφανος για το γεγονός ότι η Κηφισιά εξασφάλισε την παραμονή της στη μεγάλη κατηγορία τρεις στροφές πριν το τέλος των play-outs της Super League δήλωσε ο τεχνικός της ομάδας των βορείων προαστίων, Σεμπάστιαν Λέτο, μετά την ήττα με 3-0 από τον Ατρόμητο, σε ένα ματς όμως χωρίς ουσιαστικό βαθμολογικό ενδιαφέρον.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης