Η Κηφισιά έκλεισε τη φετινή σεζόν με νίκη 3-2 επί της ΑΕΛ Novibet. Μετά το τέλος του αγώνα ο Σεμπάστιαν Λέτο εμφανίστηκε ιδιαίτερα χαρούμενος και μιλώντας στην Cosmote TV, χαρακτήρισε τη σεζόν «μαγική» για την ομάδα του, τονίζοντας πως ο πρόεδρος, Χρήστος Πρίτσας, στήριξε το πρότζεκτ.
Ο Αργεντινός έβαλε τέλος και στα σενάρια αποχώρησής του μιλώντας για τον σχεδιασμό της νέας περιόδου.
Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

