Ο Αστέρας Τρίπολης δεν κατάφερε να πάρει το πολυπόθητο τρίποντο απέναντι στην Κηφισιά, που θα του χάριζε την παραμονή στη Super League, με την -αδιάφορη βαθμολογικά- ομάδα του Λέτο, να φεύγει εν τέλει το Σάββατο με τη λευκή ισοπαλία (0-0) από το «Θ. Κολοκοτρώνης», για την 9η αγωνιστική των play-outs.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης