Αύριο διεξάγεται το σημαντικό παιχνίδι των δικεφάλων του ελληνικού ποδοσφαίρου στη Θεσσαλονίκη. Η πρωτοπόρος στη βαθμολογία ΑΕΚ δοκιμάζεται στην έδρα του ΠΑΟΚ. Η ΚΕΔ όρισε τον Γερμανό διαιτητή Όσμερς στην αναμέτρηση. Τον κάλεσε για δεύτερη φορά την φετινή αγωνιστική περίοδο. Ο συγκεκριμένος ρέφερι διαιτήτευσε στις 5 Οκτωβρίου του 2025, το ντέρμπι ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός (2-1). Μόνο που από τότε, έχουν αλλάξει αρκετά πράγματα.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης