Να σπάσω λίγο τη μιζέρια από τον αποκλεισμό του Παναθηναϊκού στο μπασκετάκι. Θα σε πάω λίγο στη γνωστή φαρσοκωμωδία των αδειών στις ομάδες από την αρμόδια επιτροπή της ΕΠΟ. Στα έχω πει πολλάκις, ο ΟΦΗ δεν δικαιούταν την άδεια για τας Ευρώπας, όμως την πήρε, η ΕΠΟ του την έδωσε, καθαρά και μόνο για να μην ανοίξει τους ασκούς, που θα έσερνε κι άλλους στον ίδιο βούρκο. Να μην τα ξαναέμε αυτά τα πράματα…
Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

