Ο Χρήστος Κόντης έκανε δηλώσεις αμέσως μετά την ήττα της ομάδας του με 3-1 από τον Άρη στη Θεσσαλονίκη, για την 4η αγωνιστική των play-offs του γκρουπ θέσεων 5 έως 8 της Super League.
Στις δηλώσεις του μετά την ήττα από τον Άρη, ο προπονητής του ΟΦΗ, προχώρησε σε μία αυστηρή αυτοκριτική, αναλαμβάνοντας πλήρως την ευθύνη για την κακή αγωνιστική εικόνα της ομάδας του.
Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης

