Ο Χρήστος Κόντης εξέφρασε έντονα παράπονα για τις διαιτητικές αποφάσεις στην εκτός έδρας ήττα του ΟΦΗ με τον Λεβαδειακό με 3-2 στο πλαίσιο της 5ης αγωνιστικής των play-offs 5-8 της Stoiximan Super League.
Η ομάδα της Κρήτης αν και βρέθηκε μπροστά στο σκορ με προβάδισμα δύο τερμάτων δεν κατάφερε να διατηρήσει το υπέρ της αποτέλεσμα κόντρα στην ομάδα του Νίκου Παπαδόπουλου και ηττήθηκε με 3-2.
Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr
