Αρκετοί φίλοι του ΟΦΗ, που ταξίδεψαν στη Λειβαδιά για να δουν τον ημιτελικό-ρεβάνς με τον Λεβαδειακό, δεν κατάφεραν να βρουν εισιτήριο για να μπουν στο «Λάμπρος Κατσώνης».
Παρά την ατυχία του δεν πτοήθηκαν και έγιναν… δημιουργικοί! Ανέβηκαν στους λόφους ψάχνοντας την καλύτερη δυνατή θέα για να παρακολουθήσουν την αναμέτρηση και να πανηγυρίσουν την μεγάλη πρόκριση στον τελικό!
Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης

