Η διαιτησία που είχε ο Ολυμπιακός στην αναμέτρηση με τον Παναιτωλικό είναι από αυτές που εύχονται και θέλουν να έχουν όλες οι ομάδες, όταν αγωνίζονται στην έδρα τους. Όμως ο Σπύρος Ζαμπαλάς το παράκανε (και) αυτή την φορά. «Σφύριξε» 100% υπέρ των ερυθρόλευκων…

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης