Ο Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ έκανε δηλώσεις πριν από το εντός έδρας ντέρμπι του Ολυμπιακού με τον ΠΑΟΚ (10/5, 19:30), για την 4η αγωνιστική των play-offs πρωταθλήματος της Super League.

Εν όψει του ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ, ο Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ ζήτησε απόλυτη συγκέντρωση από την ομάδα του, υπογραμμίζοντας ότι η νίκη είναι απαραίτητη για τη διεκδίκηση του πρωταθλήματος.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης