Ο Ολυμπιακός δεν μπόρεσε να ανατρέψει το εις βάρος του 2-0 από τη Λεβερκούζεν στο «Γ. Καραϊσκάκης» και, μετά το 0-0 στη Γερμανία, αποχαιρέτησε τη συνέχεια του Champions League.

Ο Ροντινέι προχώρησε σε έναν σύντομο απολογισμό μέσω ανάρτησής του στα social media, εκφράζοντας την υπερηφάνεια του για τους συμπαίκτες του και στέλνοντας μήνυμα ενότητας και αποφασιστικότητας για τη συνέχεια.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης